سلتیک صفر – بارسلونا یک: سلتیک سر تعظیم را جلوی بارسا خم کرد

Cesc Fabregas of Barcelona celebrates with team mates

  بارسلونا در دیداری بسیار دشوار یک بر صفر در خانه سلتیک ده‌نفره پیروز شد و البته  دروازه‌بان آنها با واکنش‌های فوق‌العاده‌اش مانع گل‌زنی بیشتر بارسایی‌ها شد.

سلتیک که فصل پیش دو بر یک بارسلونا را برده بود تا زمان اخراج اسکات براون موقعیت‌هایی عالی داشت. در ترکیب بارسا نیمار حضور داشت و لیونل مسی هم که مصدوم بود و بازی نمی‌کرد.

دو تیم در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتند. اما سلتیک نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و تلاش بسیاری کرد که گل بزند. اما امید آنها در دقیقه 59 بسیار کمرنگ شد. نیمار فراری عالی از سمت چپ داشت و اسکات براون ابتدا رویش خطا کرد و سپس مقابل دیدگان داور در حرکتی بچگانه با لگد به او ضربه زد. داور هم به او کارت قرمز داد. از این دقیقه به بعد بود که هر بار نیمار توپ را می‌گرفت با واکنش منفی تماشاگران روبرو می‌شد!

 

سلتیک سخت دفاع می‌کرد و تلاش می‌کرد در ضدحملات ضربه بزند. اما مقاومت آنها با تیزهوشی سسک فابرگاس در دقیقه 75 فروشکست. در یک ضدحمله عالی بود که نیمار با پاسی فوق‌العاده توپ را به الکسیس سانچس سپرد. سانتر او را فابرگاس با ضربه سری بسیار دقیق به جهت مخالف حرکت فریزر فارستر زد و آن را به گل تبدیل کرد.

دو تیم در ادامه فرصت‌های خوبی داشتند. یک بار فارستر به فاصله یک ثانیه دو شوت عالی نیمار و الکسیس را دفع کرد و یک بار هم در موقعیتی تک به تک مانع گل‌زنی نیمار شد. در آن سو هم جیمز فارست در یکی از فرصت‌های سلتیک ویکتور والدس را به واکنشی تماشایی واداشت و روی کرنر بعدی بود که ضربه سر چارلز مولگرو به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:, | 17:57 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح